Fa poc m'han fet descobrir a l'Amy Winehouse. I no és maratoniana, ni esportista... crec.
Aquesta és una cantant britànica que mescla ritmes "hip-hoperus" amb tocs jazzístics i de rythm'n'blues. Una autèntica delícia. El CD, me l'he comprat no descarregat, és "Back to black", que sembla una declaració de principis. Un autèntic retorn a la música negra dels anys 60'.
I la noia en qüestió és una mescla de femme fatale, reina de la nit, sexy i hipertatuada. Amb molta vida nocturna correguda per les seves neurones.
Una autèntica delícia. Ah, la "pitjor" peça és la que més sona per les ràdios, "Rehab".
Em sembla que sí li cal una bona rehabilitació a aquesta, però potser perdria el seu "encant".
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Amy Winehouse. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Amy Winehouse. Mostrar tots els missatges
dijous, 28 de febrer del 2008
Subscriure's a:
Missatges (Atom)