Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Mar i Murtra. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Mar i Murtra. Mostrar tots els missatges

divendres, 11 de gener del 2008

Mar i Murtra

Primera cursa de l'any 2008, a Blanes. És la cursa de Mar i Mutra.

Sembla una contradicció que una localitat costera com Blanes n'organitzi una de muntanya, però així és. Tinc curiositat.

Feia anys que volia còrrer-la per sempre hi havia algun motiu pel qual ho ajornava. Enguany, toca.

Diumenge 13, segons la planificació, tinc assignat un entrenament de dues hores. Així doncs la cursa servirà d'entrenament i sumarem una prèvia de 30 minuts.

Ja tinc ganes de trepitjar aquests corriols.