Definitivament la Marató de Barcelona l'usaré com a entrenament. La temptadora oferta l'he abandonada.
Seran 30-32km. Més els tres últims que acompanyaré la Nuski fins l'arribada.
Estic encuriosit de formar part d'una Marató de manera parcial. Entrenar i disfrutar de l'ambient alhora. I veure com pateixen els companys. Serà una fotografia que cal que interioritzi de cara a París.
La cita, pels despitats, serà diumenge 2 de Març a dos quarts de nou del matí.
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Marató de Barcelona. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Marató de Barcelona. Mostrar tots els missatges
dimecres, 27 de febrer del 2008
Subscriure's a:
Missatges (Atom)