Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Mitja de Granollers. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Mitja de Granollers. Mostrar tots els missatges

dimecres, 30 de gener del 2008

Contractura

El passat diumenge després de l'entrenament dels vint-i-vuit quilòmetres vaig notar unes molèsties al bessó esquerre. Era l'indici d'una contractura. Malament !!! I a una setmana de la Mitja de Granollers!!!

Res, que em poso en mans del Dani, el meu fisio, i tot com la seda. Dues sessions i demà ja sortiré a rodar de nou. Molt suau, per no forçar la màquina. I aniré incrementant duració i intensitat de cara a diumenge... sempre que sigui viable, perquè no sempre es tenen dos dits de front.


Ara ha variat l'enfocament que li volia donar a la Mitja de Granollers. En lloc d'anar a tope sortiré fort. I una quilometrada prèvia? No ho sé, caldrà estudiar-ho.