dimecres, 30 de gener del 2008

Contractura

El passat diumenge després de l'entrenament dels vint-i-vuit quilòmetres vaig notar unes molèsties al bessó esquerre. Era l'indici d'una contractura. Malament !!! I a una setmana de la Mitja de Granollers!!!

Res, que em poso en mans del Dani, el meu fisio, i tot com la seda. Dues sessions i demà ja sortiré a rodar de nou. Molt suau, per no forçar la màquina. I aniré incrementant duració i intensitat de cara a diumenge... sempre que sigui viable, perquè no sempre es tenen dos dits de front.


Ara ha variat l'enfocament que li volia donar a la Mitja de Granollers. En lloc d'anar a tope sortiré fort. I una quilometrada prèvia? No ho sé, caldrà estudiar-ho.

3 comentaris:

Pasqual ha dit...

ei Jordi, com ha anat la mitja marató de Granollers ? amb la contractura l'has pogut fer ?

DES DEL BALCÓ: ha dit...

Ja se d'on has tret la idea aquesta de posar les pelis i classificar-les! ;-)
Com va anar per Granollers?
No et vaig veure! Clar que quan jo vaig arribar tu ja erets a casa!.
Definitivament no en faré cap més! No serveixo per això! (com a molt en farem de 10km).
Pasqual, tu hi erets? Tampoc t'hi vaig veure.(sóc la Garsaball).

+++ ha dit...

Imma i Pasqual, sí que la vaig córrer; ja he escrit el post corresponent.

I la veritat és que trobar-se entre més de 5000 atletes es fa una mica difícil.