dijous, 6 de març del 2008

Serge


El dia abans de la Marató, a la fira del corredor, ens vam topar amb en Serge Girard, una institució a l'ultrafons.

Tal com s'explica a aquest article vol intentar creuar París-Tokyo en 260 dies, a una mitjana de 80km diaris. És a dir, dues Maratons al dia !!! 19.ooo km !!!!!

Bogeria? Heroïcitat? Mercantilisme?

No ho sé; però només d'imaginar-mo m'entren esgarrifanses.

Les poques paraules que vam creuar amb ell comentava que tot estava al cap, que és l'element més poderós que hi ha per emprendre "bogeries".

Suposo que està ben assessorat, però no estaria de més que s'untés el cos amb crema protectora solar... és que està una mica escaldadet.

A la foto estic amb la Carme i l'Enric.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Jo crec que és seguretat en sí mateix, creu en ell i sap que ho pot aconseguir si s'ho proposa! Altra cosa és que l'acompanyi el físic. Pero d'entrada sembla una persona amb molta força tant física com espiritual. Em va agradar conèixe'l! De fet,a la feina tinc tres fotos seves fa molt de temps!
Carme