dimarts, 4 de març del 2008

Marató de Barcelona, 4

Bufff !!! Quin entrenament !!! Això d'entrenar emmig d'una Marató és indescriptible.

Quin ambientàs va haver-hi el passat diumenge pels carrers !!! Recordo especialment la Plaça de les Glòries i els punts clàssics a partir de l'Arc de Triomf, la Plaça de la catedral, les Rambles i el carrer Sepúlveda

Em trobava tan a gust i gaudia tant que unes quantes fites quilomètriques ni les vaig veure.

Malgrat tot continuo pensant que el tram final de la Diagonal, que es puja i baixa, i el Litoral són avorridíssims i castiguen molt la neurona. Mai m'han agradat. És l'únic inconvenient que li veig al traçat de la Marató.

Un cop acabat el rodatge vaig anar a buscar la Nuski (i el seu sèquit) per acompanyar-la els dos darrers quilòmetres i mig i ser testimoni de la seva millora de marca. Extraordinari !!!

I ara l'anècdota. Amb tanta planificació per aprofitar bé la Marató per entrenar els 31km em vaig "despistar" de que era una cursa. Resultat? El pitrall me'l vaig oblidar. En vaig usar un que tenia pel malater del cotxe... per alló d'anar poc d'estranquis.

1 comentari:

Pasqual ha dit...

jajaja quina tela oblidarte el dorsal ;-)