dijous, 21 de febrer del 2008

Marató de Barcelona

En deu dies es celebrarà la Marató de Barcelona. A hores d'ara hi ha molts més inscrits que l'edició anterior. Un èxit. Sembla ser que els responsables s'han marcat l'objectiu de que sigui una de les importants dins l'àmbit europeu. I van en camí, o més ben dit, hi anem.

Molta promoció a l'estranger. Molt color als carrers i molts atletes amb pantaló i samarreta gaudint i patint tots els quaranta-dos quilòmetres i cent noranta-i-cinc metres.

Enguany només hi participaré parcialment. La idea era aprofitar la celebració de la Marató per realitzar un entrenament de volum i qualitat. He escrit era perquè avui m'han "proposat" que la corri sencera, sense pretensions de marca, per gaudir dels carrers i de l'ambient.

M'ha semblat una proposta exagerada. I no sé fins quin punt trencaria l'esquema de la preparació que estic fent. No ho sé.

Caldrà consultar-ho amb el meu àngel de la guarda.

Informaré.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

No sé què et dirà el teu àngel de la guarda.. però jo et dic: que pensis amb el cap! i facis el que creguis més adient segons les circumstàncies, i segons es trobi el teu cos i el teu cap.

A més, no tindràs el suport d'una cara coneguda a cada cantonada...

De totes maneres... ho pots fer de sobres.. Així que si en tens ganes... ENDAVANT!!!

DES DEL BALCÓ: ha dit...

Vaaaaaa
fes-la!!

javipobla ha dit...

Que amagat que t'ho tenies això!!no em vas dir que un blog se'ls feien els que no tenien feina?jejeje.Una abraçada,participes a Bcn per fer alguna tirada llarga?

javipobla ha dit...

Ja he vist que si hi participes.Ens veiem crak.